you're my one and only ;)

Daisypath Anniversary tickers

march test >.<'

heyy buLbuL ^.^ err , rindu lahh :D hee . 29 MARCH 2011 adalah tarikh keramat bagi saya dalam menjadi calon PMR ! mungkin ianya hanyalah sebagai ujian , tapi nyy lahh yg tentukan ape yg aku dah buad selama 3 bulan kt skula nyy , so for all the readers , please .. pray for my success yaa ;) THANK YOU =) Insha Allah , everythings will be allright .


* SPM * 


ahah , 23 march 2011 . result SPM 2010 keluar , so kepada semua candidates tuu confirm dah G E L A B A H kan ? haha . and to be honest , aku punn gelabah jugak ! why ? ohh , ofc sbb abg aku . janji 10.30 cekgu nak bgi results , tapi biasalahh JANJI MELAYU kan ? 11.30 mcm tuu baru bgi . aku dah tak tahan sngt nak tau result abg aku , aku ajak jea mai kua dari kelas , bahasa paleng mudah ? PONTENG lahh ! haha . sukaa aku buad kejaa mcm tuu , bukan slalu ponn , dah laa time tuu KH ! GILAA BOHSAN ! -..-' so , aku gerak jea laa memandangkan kelas aku dgn dewan pibg tmpat deaorg amek results tuu sebelah jea dgn klas aku . aku buad mukaa yg TAK BERSALAH , then kua jeaa . nmpak abg aku , aku terus rembat ketas result dea , tibatiba mcm ..... err , ohhmaiigosh ! 6A , 2A+ 3A 1A- . abg aku menangis kutt , sbb ? entah laa , mybe sbb dea tak layak nak dpat result mcm tuu , tapi nyy kan ALLAH dah tentukan semuanyaaa . so, kyteorg semuaa redha jea ,and and mybe dea tak puas hati cket sbb dea dpat B+ utk BM dgn BI . ohh , mcm shito kan ? grr , then , dea decide nak recheck balek result dea tuu , Insha Allah , boleh dpat 8A . sbb B+ tuu dah nearest dgn A kot . gilaa frust mcm tuu ==' hah , A+ abg aku ? BIOLOGY dgn MATHEMATICS dohh , gilaa bhai . bio susah kot , and A+ plus tuu 90 and above derr , gilaa gempak abg aku !


bro : gilaa proud laa :D congrats yaaa ^^,



first : abg aku dgn abah mase hari anugerah , abg aku dpat award Pelajar Cemerlang ^^,
second : abg dgn kwn kwn dea , semuaa mukaa ceria kan ? tuu semua best students SEMERBAK xD , and beside abg aku tuu kan , tuu laa AFIQUE , the BESTBEST students semerbak :)
third : dgn adib afifi plus mr.hong merangkap guru kelas 5B 2011 


first : ahah , cerianyaa abg aku kan ? :D
second : muka muka students yg dpat 6A and my abg was on top . really proud of you bro !





lagi satuu , AFIQUE ! result dea ? takyah nak secret sngt lahh , STRAIGHT A'S bhai ! yg nyy LAGILAGILAGI gempak ;) kan kan ? SEMUA A+ except for addmaths -.-' tahniah AFIQUE :D
insha Allah , nnty PMR aku punn nak jadi mcm dea jugak ^^ doakan aku tau tau ? aminnnn . okay laa , gtg , mau study . wish me luck yaaa . love , hana