you're my one and only ;)

Daisypath Anniversary tickers

trial habes der :)

yeah man : D aku dah rasa FREEDOM dah skrg , hikhik ^^ cause trial dah habes der ! yuhuuuu ~ klau PMR dah habes , mmg lagi menggila lah aku kan ? ;) haaaaa , since dah lama tak update , so aku nak ceritaaa lah cket . jom lah pasang telinga japppp ^^

weh , mmg terbaek lah klau baleng selipar tuh kena tepat kt badan kita . pergh ! nikmat :D

first of all , aku nak ceritaaa pasal MAIN TUJU SELIPAR ! damn , sumpah aku dah lama tak maen benda alah nyy , act org sini ( KL ) panggel main baleng selipar :) tapi aku kan dari kedah kan ? so i call that game as 'main tuju selipar'  wehhh , sumpah PUAS gilaa doh maen tuh . haaa , last saturday ade extraclass geo kt sch , konon cekgu nak kasi ilmu before trial lah mcm tuh :) dah tu class habes awal , taktau nak buad apaa , tibatiba Antenato Cho ajak maen baleng selipar . dush ! 11 org maen , champion ? oh dah confirm confirm lah geng aku kan ? :D

champion : Hana , Qeera , Mai , Afif , Hanif , Mail =)


loser : Al Amin , Acap , Antenato Cho , Ucop , Irfan !



haha , Antenato Cho yg ajak , see ? dea sendiri yg LOSER :D heeee . well , GIRL POWER der ;) mng 5-1 kot . haha , deaorg cakap nnty ade free time kan , nak maen lagi ! uweyyyyy , naknak :D serious lah aku cakap , aku mmg puas gilaaa maen tuh , sbb mmg dah lama aku tak maen . so thankyou Antenato Cho :)


secondly , ahaaaaaaa , aku dah dapat kad raya der :) oh , sangat terharu ^^ haha gelabah en ? baru dapat satuuuu , but agak bangga lah cause kteorg mana nak sempat buad benda alah tuh , dgn nak baca buku lagi , trial weh ==' but NurSyazwani berjaya menulis sebanyak 22 kad raya , bagi kt semua clasmate then kt cekgu lagi . pergh ! mmg hana salute lah kt wani ;) thankyou wani , and and klau lah tak sempat nak balas kad tuh , just know that iloveyoumore ♥ weeeeee , dlm kad tuh siap sesat lagi 'kmm' kan ? amboi , mengada kan ? haha . btw , thanks eh wani ? sygg wani :)
alooo , wani terlupa duet raya hana :)


thirdly , okay aku dah takda topic nak cakap . act dah malas nak menaip :) heee . btw , to all my lovely readers , aku mintak maaf lah kalau ade terkasar bahasa kea ape , termaki kea , tertype word yg korang tak sukaaa , sorry lah eh ? 0-0 okay ? :) so , Selamat Hari Raya guys ♥ balek kg , jgn lah nak over sngt , yea aku tau , raya mmg setahun sekali , but sayang lah nyawa tuh . jgn nak over maen segala jenis mercun yg ada atas muka bumi ny -,- kang tak pasal pasal raya without jari :)