you're my one and only ;)

Daisypath Anniversary tickers

Old Friends :')

hhooyyyyy ! okay excited nak cerita pasal kawan lama . haritu aku tngok Luz Qeera upload gmba dgn kawan lama dea , Amira Batrisyia . oh sumpah jealous , aku nak jugak :'/ haaaa , last week balek kg for one week . then one day mma ajak pegi Kem PGA  in Kulim Kedah . my old home . oh damn ! sumpah time tu excited gilaa nak pegi , 4 tahun okay tak jumpa :'(


 first dah smpai dekat kuaters yg aku tinggal dulu , sunyi gilaa . Ya Allah , kawan-2 aku semua dah pindah . ade tinggal Cik Teh dgn Cik Ani jee , oh deaorg sangat setia dekat ctu -,- hihi . mula-2 pegi ruma lama aku , Ya Allah , dah mcm apa tah . bersepah gilaa -,- aku yg last stay dekat ctu , imagine lah 4 tahun tak berpenghuni ruma tuu ==' hmm , but serious i miss that house :'/ 8 tahun okay tinggal dekat ctu , aku membesar dlm ruma tu :) dah ronda-2 , dah puas tngok ruma aku yg dah burok tu , aku baru perasan yg dekat ctu ada playground baru :D hee . mcm best ! tapi tak tahu lah siapa yg nak maen ptg-2 kat ctu , mcm dah takda penghuni jee kat ctu , sbb semua tak reti kelua ruma , terperap jee dlm ruma . tak mcm aku dulu , mana reti duduk diam dlm ruma ^^ hihi . rinduuu :'(

 then aku pegi ruma Syahirah :) woot woot , dah laen gila dea , nmpak matured sangat :D ajah pon samaaa , hee . rindu gilaa dekat deaorg :) dah borak-2 , tuka-2 numb , minx facebook segala , then balek .


sweet kan dea ? ^^
Syahirah Othman <3


 pegi ruma Cik Ani pulak . haaaaaa , act Cik Ani ade 5 org anak jugak , yg bongsu tu sama umo dgn adek aku , nama dea Asmadi . aku slalu usik adek aku dgn Asmadi tu , haha . sbb sama-2 gelap ==' hihi . but bila dah smpai ruma dea , tetiba aku kena balek , Asmadi tu ckp abg dea , Alif Najmi , rindu aku ! pfft -,- malu gila time tu , mmg dulu aku penah minat kat dea , haha . lawak ==' then teros aku salam Cik Ani dgn Wani , pastu aku masuk kereta , maluuu ==' dah lah time tu deaorg semua gelakkan aku , dgn Pakcik Zawi pon join sekaki -.- adehh .then aku teros ckp dekat mma , ajak balek . lagi lama lagi malu aku -.- 

dah balek pegi Blok 33 pulak , my mom drop me there , jumpa Nur Ezaty Syaza ! OMG , rinduu gilaa dgn minah ny , schoolmate terbaek ! :) aku pegi sana , cakap KL cket dah kena bahan , dulu 'aku hang' skrg mana ada dah , 'aku kau' jee , mmg kena lah cop Lupa Daratan ! haha . then aku start balek loghat Kedah , dah tu aku kena bahan lagi 'oh , tahu lagi rupanya loghat Kedah , duduk Kedah 8 tahun , baru pindah KL 4 tahun , engatkan dah lupa dah' . haaa , amek kau ! padan muka aku -,- hihi . aku lepak-2 dlm ruma Syaza , dgn 2 org lagi adek dea , Ya Allah , mmg cerita tak henti . bnyk gilaa story :) Syaza pulak tak habes-2 cakap dea cuak pasal result , aku rasa mcm nak bagi kaki jee . dah pandai , lek ah . hang budak MRSM Transkrian okay , 8A lah . ntah kali ke brapa dea cakap dea cuak -.- dah lama borak-2 , my mom fetch me back . aku hug dea lama-2 cket , hihi . nnty susah nak jumpa lagi :'/ Syaza , i'll be missing you :)


yeah , thats my Ezaty Syaza :')
dea dah graduate okay , dekat MRSM Transkrian .
nak jugak :'/


hmm , act ramai lagi kawan-2 yg aku nak jumpa , tapi bnyk yg dah pindah , then lost contact :'(
* Siti Khadijah
* Intan Zulaikha
* Laila Fatima
* Azlinda Zolhaimi
* Nur Khalilah
* Ewan Zawi
* Nur Husna 
* 'him'

weh , ramai gila wa cakap lu ! klau aku list mmg tak habes lah kan . tu baru dekat Kedah , belom campur kwn aku yg dekat MGS :'( haihh , tu lah , hidup pindah randah -,- okay lah . thats all , enjoy reading :') kbai