you're my one and only ;)

Daisypath Anniversary tickers

arif irfan ;)

hai guys ;D hari ny aku bngun awal okay , pkul 8.30 . haaa , aneh right ? even smlm tydo lambat , (otp dgn my syg ) tapi boleh bngun awal jugak . hoho , agak bangga di situ ^.^ haha . bngun bngun , teros pegi mndy . then pkul 10 pagi mcm tuu , turun breakfast dgn kakak :D mkn nasi lemak sambil tngok telemovie 'sayaaaaanggg abah' cerita ny sedih kot :( time 'abah' dea meninggal , i was just pretend to be normal , tapi actually mmg dah tak tahan dah , nak nangis kot . sedih :'( haha *kecoh kan aku ? what ever =='


then after pkul 12 , mandy lagi sekali , yeah , i'm going to my twin's house (fatinajihah) . dea buad kenduri cukur jambul utk arif irfan ;) setelah sekian lama nak tngok baby yg comel lagi gendut tuu :) finally dpt jugak :D ohmygosh ! comel gilaaa weh ;) smpai rumaa faten , teros mkn then lepak then borak then having photoshot then gelak gelak then gosip =D haha . mak faten dah bgi arif irfan tydo , tapi aku kacau jugak :) *murni kan perangai ? -,- silap ahh ken pegi ruma dea tak dukung baby tuu . time aku dukung , ayat keramat kua dari mulut faten 'huyooo hana , kaw dah boleh jadi mama lahh' . haisehh , jgn lahh ckp mcm tuu sygg , aku taw aku mmg dah boleh jdi mama , tunggu 'org tuuuu' masuk meminang j . *okay gatal -,- haha . dlm pkul 4 kteorg balek , mai date dgn irfan . sementara menunggu kehadiran irfan , kteorg lepak dulu kt padang dpn surau al-falah . then suddenly ade benda lawak gilaa yg happen :D but its our secret . kan kan ? haha . irfan smpai aku dgn faten blah , faten hanta aku balek , yeah , thankyou sayang <3 the end :)
*gmba kteorg , nnty lahh upload . malas maa skrg :)


okay baby , kau memanggg comel ! :D



OMJAYY ! baby danbo <3 kau comel gilaa doh ;D