you're my one and only ;)

Daisypath Anniversary tickers

crying :'(

hoihoi :) smlm aku taktau lahh kenapa dgn mood aku , bengang + geram + saket hati ! and semua tuu happen on 22 june :'( ohh , so sad kan ? hm , after balek pasar mlm (with my syg and akmal) suddenly rasa mcm nak marah org , rase nak nangis . gilaa kan ? okay thankyou -,- and unfortunately , when i need someone to talk , there's nobody beside me :'( *okay sedih . bila syg aku call , lagi lahh . banjir gilaa mata :( bengkak ? tak payah ckp lahh , mata mmg bengkak . mcm hapa tah ==' i just need hug to calm me down , and finally . thank GOD , my sis give me that . she hug me , aku just nangis kt bahu dea . thankyou kakak :') thanks sbb bagi pinjam bahu kakak , thanks pinjamkan telinga kakak utk nurul cerita semua semua nyy , ohh , i'm so touched of that :( kakak , iloveyou !


can i have BIG hug too ? :'(