you're my one and only ;)

Daisypath Anniversary tickers

double date awesome ! xD

heyy guys ;) sorry dohh , lama gilaa kan tak update ? ramai yg dah suroh aku update , especially akmal dgn qeera . yeah , hari ny tibatiba mood nak menaip dtg ;D

okay let the story begins ..
3july- balek kg teman mama -,- sumpah mcm TAKDA LIFE kt cny ==' nak texting bb kena mengemis sanasini cari line . okay fed up ! -.- 2 hari kt cny mcm 2 tahun derr . hm , actualy aku na story more about 2july ;)

2july2011-okay hari nyy kt sch ada larian 1 malaysia -..- pegi ? ohhtidak , niat di hati nak pegi tusyen ;) *murni kan niat ? hm , then pegi sch dgn mai sbb nak naek bus ptsg , tapi bila pk pk balek SUMPAH TAKDE MOOD nak blaja -,- tapi pegi jugak tusyen , smpai kt ptsg ...

mai : hana kau nak tusyen kea ?
hana : kenapa kau tanya ?
mai : kyte cabut nak ?
hana : *dgn PENUH semangat aku jwb 'NAKKKKK!'
mai : jom ahh balek ?
hana : jomjom !

hm , sumpah terasa mcm aku sangat bodoh hari nyy -,- taktau lahh kenapa dgn aku hari nyy , then kteorg balek naek taxi . dlm taxi tuu aku rasa mcm nak maty dah , bau rokok pakcek tuu punya lahh , mcm hapa tahh . pasang aircond lagi , okay pakcek HEBATT ! -..-' smpai sch , bb setia menanti ;)  dgn irfan skali . jyeah ;D time nak balek tibatiba irfan ajak pegi giant , dgn farqan sume . actually mmg aku tanak pegi , segan dohh dah lahh tak KAMCENG dgn deaorg , tibatiba nak hang skali -,- bilaa tnye bb nak join kea tak , dea ckap tak kesah lahh , ikut aku lahh . okay saket hati ==' lastly pegi lahh jugak , sbb irfan dgn mai mcm hope gilaa kteorg join . okay aku mengalah :') smpai giant bb pegi toilet nak tuka baju , okay bb busuk :) then jalanjalan dlm giant , sumpah mcm takde arah tuju -.- mkan ice-cream skali , bb cakap aku mkn ice-cream mcm budak kecik , comot -.- okay terima kasih bb :) then aku dah mcm nak gilaa dlm giant , aku ajak bb balek lepak pdg . mai dgn ifan join , okay great ! ;D dah nak smpai pdg , baru aku tahu yg DSLR yg irfan dok bawak ke hulu ke hilir tuu laki aku punyaa -,- aku punya lahh tanya sape punyaa , deaorg ckap 'irfan punya irfan punya' , geram aku ==' sorry to say lahh irfan , aku tak percaya pon klau kau cakap benda alah tu kau punyaa , muka kau mmg tak boleh percaya :D HAHA *joke , smpai pdg lepak skali . irfan dgn mai , aku dgn laki aku ;) irfan dgn mai having photoshot together ;) whoahh , suwitt gitu ^^, bb ? harapan lahh nak snap together , okay laki aku mengada -,- bilaa tngok dea , mukaa penat j , bilaa aku tanya nak balek tak , dea cakap sukahati sukahati -,- haiyaaa , mcm nak kena lempang woot ==' naseb baek sayangg ;D untung lahh ade DSLR kan bb ? ;) pukul duabelas lebih kteorg balek , mma bb call *merangkap mak mentua* ceh , konon -,-, HAHA . mma call suroh balek nak pegi kenduri kawen , okay balek . salam mai then kteorg balek . okay cerita tamat ;D terima kasih lahh sebab korang korang dah buang masa bace entry aku nyy :')



bb : i will never forget our date 2july2011 ^_______^ iloveyou bb :-*