you're my one and only ;)

Daisypath Anniversary tickers

unknown topic ;)

heyy :') whats up ? hari nyy sabtu , SUMPAH memang bosan gilaa ahh , nak study mood mcm haremmm -,- selasa exam ( bm , agama , science , maths ) TERBAEK ahh ! gilaa dohh cekgu nyy , mendera otak aku -..- yeah , actually i want to share about the things happened yesterday ;)

Jumaat :)
                                                        
hari nyy ade BOWLING WAR kt ampang flamingo hotel , under PTSG . aku mmg semangat gilaa ahh ken , menyangap doh lama tak maen . balek sch , act nak balek dgn dea tuu , tapi dea balek dulu -,- *sedih
smpai smpai rumah , OHMYGOSH ! blackout -.- ohshitonme . gilaa bhai , balek sch mmg panas gilaa kot , pegi bilek cari handphone :) call call call org tuu tak angkat , adeh , bia jea lahh =.= pegi mndy , lepas mndy masuk bilek , ohshit ! aku dah mcm mndy peluh , dlm hati aku dah maki maki dah , mcm ape tah -,- then siap siap, pegi stop by rumaa mai jap , mengemis nk iron tdung -,- thanks mai (: then gerak ptsg mma hanta . smpai sanaa almost 2.05 p.m , dah cuak dah takot bas dah smpai , tngok tngok belom smpai , *legaa
tunggu tunggu tunggu mcm org BODOH dpn ptsg tuu smpai pkul 3 lebih , pakcek musa baru smpai , gilaa ahh pakcek nyy , pegi solat jumaat aku rasa balek dlm 2 suku mcm tuu , pakcek nyy buad solat hajat kea ?! zikir ?! kteorg kt ctu mmg dah maki hamun dah pakcek tuu *bnyk dosa aku hari nyy -,- naek bus without SAYING SORRY pakcek teros gerak , ayooooo , muka innoncent gilaa doh ! mmg TERBAEK ahh pakcek ! smpai ampang , aku dgn mai gerak cepatcepat , lagi lama dlm bus lagi panas hati aku -,- dah smpai ampang bowl , jyeah ! gedik timeeee ;D bilaa semua dah smpai , semua jeritjerit , lompat sana sini , memekak dlm tuu , woahh , BEST GILAAA ^^, pegi register team kt tcher filza , aku , mai dgn atika satu team . yes ! tcher suroh letak group name , bilaa aku tanya mai dgn atika , atika pegi jwb ape tah . panjang sangat sayanggg oi :P then aku dgn bangga pegi letak B.G.M.B 'Budak Gedik Maen Bowling' . yeah , cool right ? haha .
dah settle semua pegi duduk kt lane brape tah , aku third player , so okay laa :) first player atika . first player ustaz yg lepas kan 'ready ? GOO !' kt ctu dgn bukak lagu yg happening gilaa . mmg semua sawan lahh kan dlm tuu . maen maen smpai habes game , yeah , i'm the winner of B.G.M.B ;D *bangga gituu , strike mmg lahh takda , spair j banyak -,- unfortunately , over all kalah -,- tird places dpat kt syarah iwani ;) marks dea 100 . aku ? 97 kot . takde rezeki nk mng , takpe lahh :) at least aku mng dlm team aku , hee . dah habes game , pegi serbu toilet . aku , mai , atika , nida , babe , zaza . woot woot , having photshot together :D haha . semua GEDIK dlm toilet , nida lahh ketuanyaaaa ^.^ habes gedik dlm toilet , dpn main entrance ampang bowl pulak , haha . cool kan ? ;) then kumpul semua org announce winner , third places smpai first places . okay girls , congrats okay ? :') yeah , end of BOWLING WAR story :) 


dah balek , turun dekat jejantas sch , lepak jap dgn sayangggg ;) jalan sana sini mcm takda arah tuju kan bb ? haha . then lepak lepak dkt lorong rumaa j . as usual , aku jea yg banyak cakap -,- okay laki aku gedik :D habes semua aku story psal ape yg happened kt sch , part yg paleng kteorg gelak gilaa part wafiy dgn faris lahh , sumpah lawak gilaaa ! :D haha , kan bb ? ;) hm , kalau korang korang kenal laki aku nyyy , dea mmg SUSAH nak senyum kan ? tapitapi ade satu hari tuu time lepak dgn dea , dea senyum . OMJAYY , comel gilaa dohh ;D tak tydo mlm aku ! HAHA . okay gedik -,-